Bij Horren Concurrent begrijpen we dat je je persoonlijke gegevens zo privé mogelijk wilt houden. Daarom proberen we je de veiligste plek te bieden en doen we ons best om je gegevens te beschermen.
Veelgestelde vragen
Uitschrijven of uw voorkeuren wijzigen
Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief ontvangt u periodiek nieuwsbrieven van Horren Concurrent. Als je wilt dat we je geen nieuwsbrieven meer sturen kun je je altijd uitschrijven. De snelste manier is om de uitschrijf-link onderaan de nieuwsbrief te gebruiken. Uw afmelding wordt meestal direct verwerkt, maar kan tot twee werkdagen duren.
Andere e-mails
Als u bij Horren Concurrent bestelt, kunnen we u via e-mail op de hoogte houden van uw bestelling. We kunnen u ook e-mailen over zaken zoals terugroepacties of andere bestel- of accountgerelateerde zaken. U kunt zich niet afmelden voor dit soort e-mails.
Als u niet kunt inloggen via de inlogpagina. Dan zijn er verschillende dingen die je kunt doen:
- Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je vindt deze knop op de inlogpagina onder het wachtwoordveld.
- Probeer in te loggen met Google of Facebook. Misschien heb je een account geregistreerd met je Google- of Facebook-account. Op deze manier heb je ook geen wachtwoord nodig.
- Werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan proberen we je te helpen.
Je account bevat je bestelgeschiedenis, bestelstatus en persoonlijke instellingen. Wil je inloggen of een account aanmaken? Dan kun je dat hier doen.
Je kunt ook zonder account bestellen! Houd er wel rekening mee dat je zonder account bepaalde dingen rondom je bestelgeschiedenis niet zo gemakkelijk kunt bekijken.