Beoordeling van 4,9/5 op Google

Eerlijk advies van onze experts

Gratis inmeetservice bij 3 horren*

Bedrijfsgegevens & info

Hier vindt u onze bedrijfsgegevens en algemene informatie.

Veelgestelde vragen

Die kun je hier allemaal vinden.

Bedrijfsnaam: Horren Concurrent
Adres: Zomerdijk 4, 7942 JT Meppel

  • Let op! Dit is geen bezoekadres, showroom of winkel.

Retouradres: Zomerdijk 4, 7942 JT Meppel
E-mail: info@horrenconcurrent.nl
KvK nummer: 81717768
BTW-nummer: NL002163422B85

We horen graag je feedback! Je kunt direct via vertrouwde platforms zoals Google Reviews een beoordeling achterlaten. Jouw input helpt ons te verbeteren en zorgt ervoor dat we de best mogelijke ervaring voor onze klanten blijven leveren. Bedankt voor het delen van je mening!

Horren Concurrent is een gepassioneerd team dat zich inzet voor kwaliteit en gebruiksgemak. Door mijn jarenlange ervaring als monteur in de zonweringbranche begrijpen wij de behoeften van onze klanten en streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die het dagelijks leven eenvoudiger en comfortabeler maken. Onze producten worden met zorg vervaardigd, waarbij alleen de beste materialen worden gebruikt. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, “wij zijn pas tevreden als u dat bent” ons motto en wij zijn trots op onze uitstekende service en ondersteuning.

Openingstijden klantenservice
Onze service- en productexperts beantwoorden je vragen van maandag tot en met vrijdag tussen 7.00 en 17.00 uur. En zaterdag van 7.00 tot 12.00.

Geen bezoekadres
Horren Concurrent is een webshop zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Daarom kun je ons op elk moment van de dag je vragen sturen via ons contactformulier. Zo krijg je het beste en snelste antwoord.

24/7 bestellen, vragen stellen of je bestelling volgen
Dat is het mooie van een webshop. Stel je vraag via het contactformulier en volg je bestelling via de pagina ‘Bestellingen’ in je account.

Cookies bij Horren Concurrent zorgen ervoor dat onze webshop er goed uitziet op het apparaat dat je gebruikt. En dat producten worden opgeslagen in je winkelwagentje, wat erg handig is voor jou. Maar het helpt ons ook om bezoekersstatistieken te verzamelen zodat we onze service en website kunnen verbeteren.

Heb je een vraag over een gekocht product of je bestelling?
Je kunt je vraag het beste stellen via het contactformulier.

Heb je een vraag over een product op de website?
Stel je vraag via het contactformulier. Je vraag komt direct bij onze productexpert terecht.

Andere vraag?
Gebruik het contactformulier.

In onze Algemene Voorwaarden staan de belangrijkste details met betrekking tot je rechten en plichten als klant. U kunt de volledige algemene voorwaarden hier vinden. We raden je aan om ze door te lezen voor een duidelijk beeld van ons beleid en onze procedures.

Horren Concurrent is aangesloten bij het WebwinkelKeur, dat houdt in dat de webshop juridisch top voor elkaar is en dat de consument veilig en betrouwbaar kan winkelen!

Via onze webshops verwerken wij privacygevoelige gegevens, oftewel persoonsgegevens. We vinden het daarom super belangrijk dat we hier op een zorgvuldige manier mee omgaan. Persoonlijke gegevens worden daarom altijd zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Onze gehele privacyverklaring kun je hier lezen.

Alle suggesties zijn waardevol voor ons. Spelfout gezien? Of slaat een productbeschrijving nergens op? Of ben je ontevreden over een product of over ons? Natuurlijk horen we dat graag van je. Stuur een e-mail met je verbetering naar info@horrenconcurrent.nl

Klacht? Het kan voorkomen…
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@horrenconcurrent.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geen bezoekadres
Horren Concurrent is een webshop zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Daarom kun je ons op elk moment van de dag je vragen sturen via ons contactformulier. Zo krijg je het beste en snelste antwoord.

24/7 bestellen, vragen stellen of je bestelling volgen
Dat is het mooie van een webshop. Stel je vraag via het contactformulier en volg je bestelling via de pagina ‘Bestellingen’ in je account.

Winkelwagen 0