Wil je je product terugsturen omdat je van gedachten bent veranderd? Natuurlijk kan dat. Bij Horren Concurrent heb je tot 14 dagen bedenktijd. Moet genoeg zijn toch? Gebruik maken van de bedenktijd en het retourneren van je product is heel eenvoudig. Hoe je dat doet en wat de voorwaarden zijn lees je hieronder.
- Let op! Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat gemaakt volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Veelgestelde vragen
Op maat gemaakte producten kunnen wij helaas niet opnieuw gebruiken maar neem altijd contact met ons op om tot een passende oplossing te komen.
Ja, klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending en moeten ervoor zorgen dat het product veilig naar ons magazijn wordt teruggestuurd. Je mag elke verzendmethode kiezen, zolang het artikel maar binnen 14 dagen na het indienen van de retouraanvraag bij ons arriveert.
Deze kosten bedragen, afhankelijk van de grootte, circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Van gedachten veranderd? Dan heb je na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Je kunt dit doen door het contactformulier in te vullen met onderwerp “Ik wil iets retourneren”
Retourvoorwaarden
Het volledige aankoopbedrag terugkrijgen? Stuur het product in nieuwstaat terug.
Wat betekent nieuwstaat?
- Het product zit in de originele en onbeschadigde verpakking
- Het product is compleet
- Het product is niet gebruikt en/of vervuild
Wat is toegestaan en wat is niet toegestaan?
Dit is toegestaan
- Knip de tape door om het product uit de verpakking te kunnen halen
- Het product bekijken en voelen, net als in een winkel
- Een product uitpakken en op een schoon oppervlak leggen
Dit is niet toegestaan
- De doos openscheuren om het product uit de verpakking te halen
- Het product gebruiken, monteren en installeren
- Een product uitpakken en op een vuil oppervlak leggen
Retourcontrole & terugbetaling
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt deze door ons gecontroleerd. Helemaal in orde? Dan ontvang je binnen 14 dagen je geld terug. Eventueel betaalde verzendkosten voor je bestelling worden niet terugbetaald.
Afschrijving
Voldoet je product niet aan de retourvoorwaarden? Dan brengen we maximaal 25% waardevermindering in rekening. Deze waardevermindering gebruiken we om het product weer in nieuwstaat te brengen. Je bent alleen verantwoordelijk voor de waardevermindering als je het betreffende product meer dan nodig hebt gebruikt, bijvoorbeeld om te kijken hoe het werkt of om de eigenschappen te controleren. Is het product onverkoopbaar geworden? Dan krijg je het terug.
Uitzondering
Er is geen restitutie mogelijk voor op maat gemaakte horren, omdat deze speciaal naar uw wensen worden gemaakt. Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat gemaakt volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Je kunt op elk moment annuleren voordat je bestelling wordt verwerkt. Log gewoon in op je account en controleer de status van je bestelling om te zien of je nog kunt annuleren. Weet je het niet zeker, neem dan altijd vrijblijvend contact met ons op!
We nemen contact met je op zodra we de retourzending in ons magazijn hebben ontvangen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de retourzending op ons adres wordt afgeleverd.
Zodra we je retourzending ontvangen, controleert ons team de staat ervan. Als het artikel niet beschadigd of gebruikt is, geven we goedkeuring voor terugbetaling.
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat gemaakt volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Ontvangt u geld terug van Horren Concurrent, bijvoorbeeld wanneer u uw bestelling annuleert? Dan wordt het bedrag teruggestort op dezelfde rekening als waarmee u de betaling heeft gedaan.
Hoe lang duurt een terugbetaling?
Zodra we uw geld hebben teruggestort, duurt het gemiddeld 2-3 werkdagen voordat het geld weer op uw rekening is bijgeschreven. Natuurlijk kan het zijn dat we de producten die je hebt ontvangen eerst moeten ontvangen voordat we je geld terugstorten.
Heb je met creditcard betaald?
Dan zie je het bedrag terug op de betaalrekening van je creditcard. Aan het einde van de maand verschijnt het terugbetaalde bedrag ook op het maandoverzicht.
Betaald met Klarna?
Dan betaalt Klarna het bedrag aan je terug. Nog niet betaald? Dan wordt je factuur geannuleerd.
Ik kan de terugbetaling niet vinden
Onze terugbetaling kunt u vinden onder ‘Mollie Payments’ in plaats van ‘Horren Concurrent’. Kun je je restitutie nog steeds niet vinden? Controleer uw accountpagina om de status van uw retourzending te zien.
Worden de verzend- en administratiekosten ook terugbetaald?
We betalen alleen het bedrag van de producten terug, de verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald, tenzij we een fout hebben gemaakt bij uw bestelling.
Retourneren bij Horren Concurrent is super eenvoudig. Ga naar ons contactformulier en selecteer daar het onderwerp “Ik wil iets retourneren” vul vervolgens je bestelnummer in en geef bij voorkeur je reden door. Je zal dan vervolgens van ons een retourlabel ontvangen.
Pakketten retourneren
Wil je een pakket terugsturen? Dan geven we je na je retouraanvraag instructies voor het retourneren van je pakket. Zorg ervoor dat je het product in originele staat en zonder beschadigingen terugstuurt.
- Let op! Stuur niet zomaar een retourzending naar ons op zonder je retourzending te registreren en instructies van ons te ontvangen. Zo voorkom je dat je retourzending zoekraakt.