Beoordeling van 4,9/5 op Google

Eerlijk advies van onze experts

Gratis inmeetservice bij 3 horren*

Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen? Selecteer een onderwerp voor meer gedetailleerde informatie.

Veelgestelde vragen met antwoorden!

Horren Concurrent is een gepassioneerd team dat zich inzet voor kwaliteit en gebruiksgemak. Door mijn jarenlange ervaring als monteur in de zonweringbranche begrijpen wij de behoeften van onze klanten en streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die het dagelijks leven eenvoudiger en comfortabeler maken. Onze producten worden met zorg vervaardigd, waarbij alleen de beste materialen worden gebruikt. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, “wij zijn pas tevreden als u dat bent” ons motto en wij zijn trots op onze uitstekende service en ondersteuning.

Retourneren bij Horren Concurrent is super eenvoudig. Ga naar ons contactformulier en selecteer daar het onderwerp “Ik wil iets retourneren” vul vervolgens je bestelnummer in en geef bij voorkeur je reden door. Je zal dan vervolgens van ons een retourlabel ontvangen.

Pakketten retourneren
Wil je een pakket terugsturen? Dan geven we je na je retouraanvraag instructies voor het retourneren van je pakket. Zorg ervoor dat je het product in originele staat en zonder beschadigingen terugstuurt.

Is je product kapot? Dan kunt u aanspraak maken op uw garantie. Houd er rekening mee dat wanneer er een defect is opgetreden, je dit defect alleen binnen de garantieperiode kunt melden.

Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dit betekent dat je nieuwe aanwinst bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet kapot mag gaan.

Wettelijke garantie
Alles wat je bij ons bestelt, valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantieperiode. Sommige producten gaan langer mee dan andere. Hoe lang de garantie duurt, hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jou is veroorzaakt of als het product bij normaal gebruik versleten is.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak dan foto’s en/of video’s van je defect of schade. Deze kun je uploaden naar het contactformulier wanneer je een vraag stelt over een retourzending of reparatie.

Geen bezoekadres
Horren Concurrent is een webshop zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Daarom kun je ons op elk moment van de dag je vragen sturen via ons contactformulier. Zo krijg je het beste en snelste antwoord.

24/7 bestellen, vragen stellen of je bestelling volgen
Dat is het mooie van een webshop. Stel je vraag via het contactformulier en volg je bestelling via de pagina ‘Bestellingen’ in je account.

Na het versturen van het pakket ontvangt u via de bezorger een track & trace als het pakket via PostNL is verzonden kunt u via track & trace altijd de laatste informatie over uw pakket vinden. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode, en u ziet direct wanneer het pakket wordt bezorgt.

Controleer eerst aan de hand van het bestelnummer uit je orderbevestiging en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om te bestellen of er nog een zending onderweg is via de pagina ‘ Mijn account’.

Niets onderweg?
Gebruik het contactformulier om te melden dat je een product of onderdeel mist.

Alle suggesties zijn waardevol voor ons. Spelfout gezien? Of slaat een productbeschrijving nergens op? Of ben je ontevreden over een product of over ons? Natuurlijk horen we dat graag van je. Stuur een e-mail met je verbetering naar info@horrenconcurrent.nl

Winkelwagen 0