Beoordeling van 4,9/5 op Google

Eerlijk advies van onze experts

Gratis inmeetservice bij 3 horren*

Bestellen & betalen

Bestellen bij Horren Concurrent is eenvoudig en veilig. Zodra je gaat afrekenen kom je in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen geen kans om mee te kijken en kun je veilig en snel afrekenen via je winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Je kunt ook zonder account bestellen! Houd er wel rekening mee dat je zonder account bepaalde dingen rondom je bestelgeschiedenis niet zo gemakkelijk kunt bekijken.

Ontvangt u geld terug van Horren Concurrent, bijvoorbeeld wanneer u uw bestelling annuleert? Dan wordt het bedrag teruggestort op dezelfde rekening als waarmee u de betaling heeft gedaan.

Hoe lang duurt een terugbetaling?
Zodra we uw geld hebben teruggestort, duurt het gemiddeld 2-3 werkdagen voordat het geld weer op uw rekening is bijgeschreven. Natuurlijk kan het zijn dat we de producten die je hebt ontvangen eerst moeten ontvangen voordat we je geld terugstorten.

Heb je met creditcard betaald?
Dan zie je het bedrag terug op de betaalrekening van je creditcard. Aan het einde van de maand verschijnt het terugbetaalde bedrag ook op het maandoverzicht.

Betaald met Klarna?
Dan betaalt Klarna het bedrag aan je terug. Nog niet betaald? Dan wordt je factuur geannuleerd.

Ik kan de terugbetaling niet vinden
Onze terugbetaling kunt u vinden onder ‘Mollie Payments’ in plaats van ‘Horren Concurrent’. Kun je je restitutie nog steeds niet vinden? Controleer uw accountpagina om de status van uw retourzending te zien.

Worden de verzend- en administratiekosten ook terugbetaald?
We betalen alleen het bedrag van de producten terug, de verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald, tenzij we een fout hebben gemaakt bij uw bestelling.

Heb je na het plaatsen van je bestelling een bevestigingsmail ontvangen? Dan vind je de factuur (betalingsbevestiging) als bijlage bij deze e-mail. In deze e-mail vind je ook het bestelnummer, dat handig kan zijn als je verdere ondersteuning van ons team nodig hebt.

Of je wijzigingen in je bestelling kunt aanbrengen, hangt af van de mate waarin we je bestelling al hebben verwerkt en verzonden. Als we je product nog niet hebben verzonden, zijn wijzigingen nog steeds mogelijk.

Wil je een product toevoegen aan of verwijderen uit je bestelling?
Helaas is dit niet mogelijk. Je kunt natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen of het ongewenste product aan ons retourneren.

Lukt het bestellen niet? Probeer dan de website te vernieuwen, dit kan de problemen oplossen. Als dit niet werkt, neem dan gerust contact met ons op voor verdere ondersteuning.

We leveren onze producten GRATIS door heel Nederland! Ook voor de waddeneilanden.

Welke betalingsopties zijn beschikbaar?
Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

iDeal
Klarna achteraf & in 3 delen
Creditcard (Mastercard en VISA)
Bancontact/Miste Cash
Apple Pay
Google Pay

Deze betaalopties zijn niet beschikbaar:
Betalen onder rembours

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig en kan op twee manieren. Scroll je door een categorie en zie je een product dat je wilt bestellen? Configureer dan het product en klik vervolgens op de knop “In winkelwagen” en het product wordt toegevoegd aan je winkelwagen. De tweede manier is om op het product zelf te klikken. Nu kom je op de productpagina waar je heel eenvoudig het product kan configureren en vervolgens op de knop “In winkelwagen” kunt klikken om het betreffende product te bestellen.

Ik heb alle producten toegevoegd aan mijn winkelwagen, hoe ga ik nu verder?
Als je alle producten die je wilt gaan bestellen in je winkelwagen hebt geplaatst, klik je op het winkelwagen-icoontje rechtsboven. Er verschijnt een pop-up aan de rechterkant van je scherm. Klik nu op de groene knop ‘Afrekenen’ en je wordt doorgestuurd naar de pagina waar je je gegevens moet invullen om je bestelling af te ronden.

Winkelwagen 0