Beoordeling van 4,9/5 op Google

Eerlijk advies van onze experts

Gratis inmeetservice bij 3 horren*

Garantie

Alles kan kapotgaan en dat is frustrerend. Maar wij zijn er om te helpen! Als je product beschadigd of defect is, laat het ons dan weten, bij voorkeur met foto’s of video’s. We zoeken samen met jou naar de beste oplossing om je aankoop weer in topvorm te krijgen. Op deze pagina vind je alles wat je moet weten over het melden van schade of defecten en hoe onze garantie werkt.

Veelgestelde vragen

De garantietermijn voor de geleverde producten is twee jaar. Na deze termijn kan er geen beroep meer worden gedaan op de garantie. Echter zullen wij ook nadat de twee jaar garantie verlopen zijn in samenspraak met de klant op zoek gaan naar een passende oplossing. Wij geloven in de kwaliteit van onze geleverde producten en hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan.

Het kan gebeuren dat een product kapot gaat of niet goed werkt. Dat is vervelend, maar we zoeken samen met jou naar een oplossing. Op alle aankopen is wettelijke garantie van toepassing.

Gaat er iets eerder kapot dan je zou verwachten? Dan zoeken we naar een passende oplossing. Dit kan betekenen dat we je product vervangen of repareren.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak foto’s en/of video’s van je defect of schade en meld de schade via het contactformulier. Wij kijken dan met je mee.

Is je product kapot? Dan kunt u aanspraak maken op uw garantie. Houd er rekening mee dat wanneer er een defect is opgetreden, je dit defect alleen binnen de garantieperiode kunt melden.

Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dit betekent dat je nieuwe aanwinst bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet kapot mag gaan.

Wettelijke garantie
Alles wat je bij ons bestelt, valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantieperiode. Sommige producten gaan langer mee dan andere. Hoe lang de garantie duurt, hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jou is veroorzaakt of als het product bij normaal gebruik versleten is.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak dan foto’s en/of video’s van je defect of schade. Deze kun je uploaden naar het contactformulier wanneer je een vraag stelt over een retourzending of reparatie.

Is je product kapot? Dan kunt u aanspraak maken op uw garantie. Houd er rekening mee dat wanneer er een defect is opgetreden, je dit defect alleen binnen de garantieperiode kunt melden.

Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dit betekent dat je nieuwe aanwinst bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet kapot mag gaan.

Wettelijke garantie
Alles wat je bij ons bestelt, valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantieperiode. Sommige producten gaan langer mee dan andere. Hoe lang de garantie duurt, hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jou is veroorzaakt of als het product bij normaal gebruik versleten is.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak dan foto’s en/of video’s van je defect of schade. Deze kun je uploaden naar het contactformulier wanneer je een vraag stelt over een retourzending of reparatie.

Winkelwagen 0