Bij Horren Concurrent begrijpen we dat als je vandaag iets bestelt, je er morgen al van wilt genieten. Omdat maatwerk nou éénmaal tijd kost geven we je hieronder een hele reële indicatie van levering van de op maat bestelde raamhorren en hordeuren.

Nederland
- GRATIS verzending binnen heel Nederland
- Levertijd: verschilt per product

België
- Verzenden naar België kost: € X,XX
- Levertijd: verschilt per product
Veelgestelde vragen
Dat is vervelend. Maar geen zorgen, we gaan het voor je oplossen.
Met het ordernummer uit je orderbevestiging en het e-mailadres waarmee je hebt besteld, kun je de schade melden via het contactformulier.
Wij beoordelen de schade en bieden je een passende oplossing.
Neem altijd als eerste contact op met Horren Concurrent dan gaan we kijken wat er aan de hand is waarom het pakket nog niet is bezorgd. Indien er producten en/of onderdelen ontbreken dan gaan wij zorg dragen dat de ontbrekende producten en/of onderdelen worden nagestuurd.
Na het versturen van het pakket ontvangt u via de bezorger een track & trace als het pakket via PostNL is verzonden kunt u via track & trace altijd de laatste informatie over uw pakket vinden. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode, en u ziet direct wanneer het pakket wordt bezorgt.
Mocht je niet thuis zijn wanneer je pakket wordt bezorgd, dan zal de bezorger proberen het bij je buren af te leveren en als dat niet lukt zal het pakket naar een dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder gebracht worden.
Dit is de gemiddelde levertijd per product. Houd er rekening mee dat het 1 of 2 dagen langer kan duren.
Inzet raamhorren:
5-10 werkdagen.
Plisséhordeuren:
10-15 werkdagen.
Raam rolhorren:
5 werkdagen.
Voorzet raamhorren:
5-10 werkdagen.
Bekijk voor de actuele levertijd het product zelf op onze webshop.
Controleer eerst aan de hand van het bestelnummer uit je orderbevestiging en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om te bestellen of er nog een zending onderweg is via de pagina ‘ Mijn account’.
Niets onderweg?
Gebruik het contactformulier om te melden dat je een product of onderdeel mist.
Na het versturen van het pakket ontvangt u via de bezorger een track & trace als het pakket via PostNL is verzonden kunt u via track & trace altijd de laatste informatie over uw pakket vinden. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode, en u ziet direct wanneer het pakket wordt bezorgt.
Geen bezoekadres
Horren Concurrent is een webshop zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Daarom kun je ons op elk moment van de dag je vragen sturen via ons contactformulier. Zo krijg je het beste en snelste antwoord.
24/7 bestellen, vragen stellen of je bestelling volgen
Dat is het mooie van een webshop. Stel je vraag via het contactformulier en volg je bestelling via de pagina ‘Bestellingen’ in je account.
Is je product kapot? Dan kunt u aanspraak maken op uw garantie. Houd er rekening mee dat wanneer er een defect is opgetreden, je dit defect alleen binnen de garantieperiode kunt melden.
Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dit betekent dat je nieuwe aanwinst bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet kapot mag gaan.
Wettelijke garantie
Alles wat je bij ons bestelt, valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantieperiode. Sommige producten gaan langer mee dan andere. Hoe lang de garantie duurt, hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jou is veroorzaakt of als het product bij normaal gebruik versleten is.
Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak dan foto’s en/of video’s van je defect of schade. Deze kun je uploaden naar het contactformulier wanneer je een vraag stelt over een retourzending of reparatie.