Beoordeling van 4,9/5 op Google

Eerlijk advies van onze experts

Gratis inmeetservice bij 3 horren*

Veelgestelde vragen

De FAQ ook wel veelgestelde vragen genoemd van Horren Concurrent

Algemeen

Horren Concurrent is een gepassioneerd team dat zich inzet voor kwaliteit en gebruiksgemak. Door mijn jarenlange ervaring als monteur in de zonweringbranche begrijpen wij de behoeften van onze klanten en streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die het dagelijks leven eenvoudiger en comfortabeler maken. Onze producten worden met zorg vervaardigd, waarbij alleen de beste materialen worden gebruikt. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, “wij zijn pas tevreden als u dat bent” ons motto en wij zijn trots op onze uitstekende service en ondersteuning.

Alle suggesties zijn waardevol voor ons. Spelfout gezien? Of slaat een productbeschrijving nergens op? Of ben je ontevreden over een product of over ons? Natuurlijk horen we dat graag van je. Stuur een e-mail met je verbetering naar info@horrenconcurrent.nl

Klacht? Het kan voorkomen…
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@horrenconcurrent.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Controleer eerst aan de hand van het bestelnummer uit je orderbevestiging en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om te bestellen of er nog een zending onderweg is via de pagina ‘ Mijn account’.

Niets onderweg?
Gebruik het contactformulier om te melden dat je een product of onderdeel mist.

Na het versturen van het pakket ontvangt u via de bezorger een track & trace als het pakket via PostNL is verzonden kunt u via track & trace altijd de laatste informatie over uw pakket vinden. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode, en u ziet direct wanneer het pakket wordt bezorgt.

Geen bezoekadres
Horren Concurrent is een webshop zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Daarom kun je ons op elk moment van de dag je vragen sturen via ons contactformulier. Zo krijg je het beste en snelste antwoord.

24/7 bestellen, vragen stellen of je bestelling volgen
Dat is het mooie van een webshop. Stel je vraag via het contactformulier en volg je bestelling via de pagina ‘Bestellingen’ in je account.

Is je product kapot? Dan kunt u aanspraak maken op uw garantie. Houd er rekening mee dat wanneer er een defect is opgetreden, je dit defect alleen binnen de garantieperiode kunt melden.

Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dit betekent dat je nieuwe aanwinst bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet kapot mag gaan.

Wettelijke garantie
Alles wat je bij ons bestelt, valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantieperiode. Sommige producten gaan langer mee dan andere. Hoe lang de garantie duurt, hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jou is veroorzaakt of als het product bij normaal gebruik versleten is.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak dan foto’s en/of video’s van je defect of schade. Deze kun je uploaden naar het contactformulier wanneer je een vraag stelt over een retourzending of reparatie.

Retourneren bij Horren Concurrent is super eenvoudig. Ga naar ons contactformulier en selecteer daar het onderwerp “Ik wil iets retourneren” vul vervolgens je bestelnummer in en geef bij voorkeur je reden door. Je zal dan vervolgens van ons een retourlabel ontvangen.

Pakketten retourneren
Wil je een pakket terugsturen? Dan geven we je na je retouraanvraag instructies voor het retourneren van je pakket. Zorg ervoor dat je het product in originele staat en zonder beschadigingen terugstuurt.

  • Let op! Stuur niet zomaar een retourzending naar ons op zonder je retourzending te registreren en instructies van ons te ontvangen. Zo voorkom je dat je retourzending zoekraakt.

Bestellen & betalen

Je kunt ook zonder account bestellen! Houd er wel rekening mee dat je zonder account bepaalde dingen rondom je bestelgeschiedenis niet zo gemakkelijk kunt bekijken.

Ontvangt u geld terug van Horren Concurrent, bijvoorbeeld wanneer u uw bestelling annuleert? Dan wordt het bedrag teruggestort op dezelfde rekening als waarmee u de betaling heeft gedaan.

Hoe lang duurt een terugbetaling?
Zodra we uw geld hebben teruggestort, duurt het gemiddeld 2-3 werkdagen voordat het geld weer op uw rekening is bijgeschreven. Natuurlijk kan het zijn dat we de producten die je hebt ontvangen eerst moeten ontvangen voordat we je geld terugstorten.

Heb je met creditcard betaald?
Dan zie je het bedrag terug op de betaalrekening van je creditcard. Aan het einde van de maand verschijnt het terugbetaalde bedrag ook op het maandoverzicht.

Betaald met Klarna?
Dan betaalt Klarna het bedrag aan je terug. Nog niet betaald? Dan wordt je factuur geannuleerd.

Ik kan de terugbetaling niet vinden
Onze terugbetaling kunt u vinden onder ‘Mollie Payments’ in plaats van ‘Horren Concurrent’. Kun je je restitutie nog steeds niet vinden? Controleer uw accountpagina om de status van uw retourzending te zien.

Worden de verzend- en administratiekosten ook terugbetaald?
We betalen alleen het bedrag van de producten terug, de verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald, tenzij we een fout hebben gemaakt bij uw bestelling.

Heb je na het plaatsen van je bestelling een bevestigingsmail ontvangen? Dan vind je de factuur (betalingsbevestiging) als bijlage bij deze e-mail. In deze e-mail vind je ook het bestelnummer, dat handig kan zijn als je verdere ondersteuning van ons team nodig hebt.

Of je wijzigingen in je bestelling kunt aanbrengen, hangt af van de mate waarin we je bestelling al hebben verwerkt en verzonden. Als we je product nog niet hebben verzonden, zijn wijzigingen nog steeds mogelijk.

Wil je een product toevoegen aan of verwijderen uit je bestelling?
Helaas is dit niet mogelijk. Je kunt natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen of het ongewenste product aan ons retourneren.

Lukt het bestellen niet? Probeer dan de website te vernieuwen, dit kan de problemen oplossen. Als dit niet werkt, neem dan gerust contact met ons op voor verdere ondersteuning.

We leveren onze producten GRATIS door heel Nederland! Ook voor de waddeneilanden.

Welke betalingsopties zijn beschikbaar?
Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

iDeal
Klarna achteraf & in 3 delen
Creditcard (Mastercard en VISA)
Bancontact/Miste Cash
Apple Pay
Google Pay

Deze betaalopties zijn niet beschikbaar:
Betalen onder rembours

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig en kan op twee manieren. Scroll je door een categorie en zie je een product dat je wilt bestellen? Configureer dan het product en klik vervolgens op de knop “In winkelwagen” en het product wordt toegevoegd aan je winkelwagen. De tweede manier is om op het product zelf te klikken. Nu kom je op de productpagina waar je heel eenvoudig het product kan configureren en vervolgens op de knop “In winkelwagen” kunt klikken om het betreffende product te bestellen.

Ik heb alle producten toegevoegd aan mijn winkelwagen, hoe ga ik nu verder?
Als je alle producten die je wilt gaan bestellen in je winkelwagen hebt geplaatst, klik je op het winkelwagen-icoontje rechtsboven. Er verschijnt een pop-up aan de rechterkant van je scherm. Klik nu op de groene knop ‘Afrekenen’ en je wordt doorgestuurd naar de pagina waar je je gegevens moet invullen om je bestelling af te ronden.

Levertijd & bezorging

Dat is vervelend. Maar geen zorgen, we gaan het voor je oplossen.

Met het ordernummer uit je orderbevestiging en het e-mailadres waarmee je hebt besteld, kun je de schade melden via het contactformulier.

Wij beoordelen de schade en bieden je een passende oplossing.

Neem altijd als eerste contact op met Horren Concurrent dan gaan we kijken wat er aan de hand is waarom het pakket nog niet is bezorgd. Indien er producten en/of onderdelen ontbreken dan gaan wij zorg dragen dat de ontbrekende producten en/of onderdelen worden nagestuurd.

Na het versturen van het pakket ontvangt u via de bezorger een track & trace als het pakket via PostNL is verzonden kunt u via track & trace altijd de laatste informatie over uw pakket vinden. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode, en u ziet direct wanneer het pakket wordt bezorgt.

Mocht je niet thuis zijn wanneer je pakket wordt bezorgd, dan zal de bezorger proberen het bij je buren af te leveren en als dat niet lukt zal het pakket naar een dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder gebracht worden.

Dit is de gemiddelde levertijd per product. Houd er rekening mee dat het 1 of 2 dagen langer kan duren.

Inzet raamhorren:
5-10 werkdagen.

Plisséhordeuren:
10-15 werkdagen.

Raam rolhorren:
5 werkdagen.

Voorzet raamhorren:
5-10 werkdagen.

Bekijk voor de actuele levertijd het product zelf op onze webshop.

Controleer eerst aan de hand van het bestelnummer uit je orderbevestiging en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om te bestellen of er nog een zending onderweg is via de pagina ‘ Mijn account’.

Niets onderweg?
Gebruik het contactformulier om te melden dat je een product of onderdeel mist.

Na het versturen van het pakket ontvangt u via de bezorger een track & trace als het pakket via PostNL is verzonden kunt u via track & trace altijd de laatste informatie over uw pakket vinden. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode, en u ziet direct wanneer het pakket wordt bezorgt.

Geen bezoekadres
Horren Concurrent is een webshop zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Daarom kun je ons op elk moment van de dag je vragen sturen via ons contactformulier. Zo krijg je het beste en snelste antwoord.

24/7 bestellen, vragen stellen of je bestelling volgen
Dat is het mooie van een webshop. Stel je vraag via het contactformulier en volg je bestelling via de pagina ‘Bestellingen’ in je account.

Is je product kapot? Dan kunt u aanspraak maken op uw garantie. Houd er rekening mee dat wanneer er een defect is opgetreden, je dit defect alleen binnen de garantieperiode kunt melden.

Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dit betekent dat je nieuwe aanwinst bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet kapot mag gaan.

Wettelijke garantie
Alles wat je bij ons bestelt, valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantieperiode. Sommige producten gaan langer mee dan andere. Hoe lang de garantie duurt, hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jou is veroorzaakt of als het product bij normaal gebruik versleten is.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak dan foto’s en/of video’s van je defect of schade. Deze kun je uploaden naar het contactformulier wanneer je een vraag stelt over een retourzending of reparatie.

Retourneren & annuleren

Op maat gemaakte producten kunnen wij helaas niet opnieuw gebruiken maar neem altijd contact met ons op om tot een passende oplossing te komen.

Ja, klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending en moeten ervoor zorgen dat het product veilig naar ons magazijn wordt teruggestuurd. Je mag elke verzendmethode kiezen, zolang het artikel maar binnen 14 dagen na het indienen van de retouraanvraag bij ons arriveert.

Deze kosten bedragen, afhankelijk van de grootte, circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Van gedachten veranderd? Dan heb je na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Je kunt dit doen door het contactformulier in te vullen met onderwerp “Ik wil iets retourneren”

Retourvoorwaarden
Het volledige aankoopbedrag terugkrijgen? Stuur het product in nieuwstaat terug.

Wat betekent nieuwstaat?

  • Het product zit in de originele en onbeschadigde verpakking
  • Het product is compleet
  • Het product is niet gebruikt en/of vervuild

Wat is toegestaan en wat is niet toegestaan?

Dit is toegestaan

  • Knip de tape door om het product uit de verpakking te kunnen halen
  • Het product bekijken en voelen, net als in een winkel
  • Een product uitpakken en op een schoon oppervlak leggen

Dit is niet toegestaan

  • De doos openscheuren om het product uit de verpakking te halen
  • Het product gebruiken, monteren en installeren
  • Een product uitpakken en op een vuil oppervlak leggen

Retourcontrole & terugbetaling
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt deze door ons gecontroleerd. Helemaal in orde? Dan ontvang je binnen 14 dagen je geld terug. Eventueel betaalde verzendkosten voor je bestelling worden niet terugbetaald.

Afschrijving
Voldoet je product niet aan de retourvoorwaarden? Dan brengen we maximaal 25% waardevermindering in rekening. Deze waardevermindering gebruiken we om het product weer in nieuwstaat te brengen. Je bent alleen verantwoordelijk voor de waardevermindering als je het betreffende product meer dan nodig hebt gebruikt, bijvoorbeeld om te kijken hoe het werkt of om de eigenschappen te controleren. Is het product onverkoopbaar geworden? Dan krijg je het terug.

Uitzondering
Er is geen restitutie mogelijk voor op maat gemaakte horren, omdat deze speciaal naar uw wensen worden gemaakt. Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat gemaakt volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Je kunt op elk moment annuleren voordat je bestelling wordt verwerkt. Log gewoon in op je account en controleer de status van je bestelling om te zien of je nog kunt annuleren. Weet je het niet zeker, neem dan altijd vrijblijvend contact met ons op!

We nemen contact met je op zodra we de retourzending in ons magazijn hebben ontvangen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de retourzending op ons adres wordt afgeleverd.

Zodra we je retourzending ontvangen, controleert ons team de staat ervan. Als het artikel niet beschadigd of gebruikt is, geven we goedkeuring voor terugbetaling.

Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat gemaakt volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Ontvangt u geld terug van Horren Concurrent, bijvoorbeeld wanneer u uw bestelling annuleert? Dan wordt het bedrag teruggestort op dezelfde rekening als waarmee u de betaling heeft gedaan.

Hoe lang duurt een terugbetaling?
Zodra we uw geld hebben teruggestort, duurt het gemiddeld 2-3 werkdagen voordat het geld weer op uw rekening is bijgeschreven. Natuurlijk kan het zijn dat we de producten die je hebt ontvangen eerst moeten ontvangen voordat we je geld terugstorten.

Heb je met creditcard betaald?
Dan zie je het bedrag terug op de betaalrekening van je creditcard. Aan het einde van de maand verschijnt het terugbetaalde bedrag ook op het maandoverzicht.

Betaald met Klarna?
Dan betaalt Klarna het bedrag aan je terug. Nog niet betaald? Dan wordt je factuur geannuleerd.

Ik kan de terugbetaling niet vinden
Onze terugbetaling kunt u vinden onder ‘Mollie Payments’ in plaats van ‘Horren Concurrent’. Kun je je restitutie nog steeds niet vinden? Controleer uw accountpagina om de status van uw retourzending te zien.

Worden de verzend- en administratiekosten ook terugbetaald?
We betalen alleen het bedrag van de producten terug, de verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald, tenzij we een fout hebben gemaakt bij uw bestelling.

Retourneren bij Horren Concurrent is super eenvoudig. Ga naar ons contactformulier en selecteer daar het onderwerp “Ik wil iets retourneren” vul vervolgens je bestelnummer in en geef bij voorkeur je reden door. Je zal dan vervolgens van ons een retourlabel ontvangen.

Pakketten retourneren
Wil je een pakket terugsturen? Dan geven we je na je retouraanvraag instructies voor het retourneren van je pakket. Zorg ervoor dat je het product in originele staat en zonder beschadigingen terugstuurt.

  • Let op! Stuur niet zomaar een retourzending naar ons op zonder je retourzending te registreren en instructies van ons te ontvangen. Zo voorkom je dat je retourzending zoekraakt.

Garantie

De garantietermijn voor de geleverde producten is twee jaar. Na deze termijn kan er geen beroep meer worden gedaan op de garantie. Echter zullen wij ook nadat de twee jaar garantie verlopen zijn in samenspraak met de klant op zoek gaan naar een passende oplossing. Wij geloven in de kwaliteit van onze geleverde producten en hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan.

Het kan gebeuren dat een product kapot gaat of niet goed werkt. Dat is vervelend, maar we zoeken samen met jou naar een oplossing. Op alle aankopen is wettelijke garantie van toepassing.

Gaat er iets eerder kapot dan je zou verwachten? Dan zoeken we naar een passende oplossing. Dit kan betekenen dat we je product vervangen of repareren.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak foto’s en/of video’s van je defect of schade en meld de schade via het contactformulier. Wij kijken dan met je mee.

Is je product kapot? Dan kunt u aanspraak maken op uw garantie. Houd er rekening mee dat wanneer er een defect is opgetreden, je dit defect alleen binnen de garantieperiode kunt melden.

Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dit betekent dat je nieuwe aanwinst bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet kapot mag gaan.

Wettelijke garantie
Alles wat je bij ons bestelt, valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantieperiode. Sommige producten gaan langer mee dan andere. Hoe lang de garantie duurt, hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jou is veroorzaakt of als het product bij normaal gebruik versleten is.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak dan foto’s en/of video’s van je defect of schade. Deze kun je uploaden naar het contactformulier wanneer je een vraag stelt over een retourzending of reparatie.

Is je product kapot? Dan kunt u aanspraak maken op uw garantie. Houd er rekening mee dat wanneer er een defect is opgetreden, je dit defect alleen binnen de garantieperiode kunt melden.

Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dit betekent dat je nieuwe aanwinst bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet kapot mag gaan.

Wettelijke garantie
Alles wat je bij ons bestelt, valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantieperiode. Sommige producten gaan langer mee dan andere. Hoe lang de garantie duurt, hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jou is veroorzaakt of als het product bij normaal gebruik versleten is.

Twijfel je of je defect onder de garantie valt?
Maak dan foto’s en/of video’s van je defect of schade. Deze kun je uploaden naar het contactformulier wanneer je een vraag stelt over een retourzending of reparatie.

Account & gegevens

Uitschrijven of uw voorkeuren wijzigen
Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief ontvangt u periodiek nieuwsbrieven van Horren Concurrent. Als je wilt dat we je geen nieuwsbrieven meer sturen kun je je altijd uitschrijven. De snelste manier is om de uitschrijf-link onderaan de nieuwsbrief te gebruiken. Uw afmelding wordt meestal direct verwerkt, maar kan tot twee werkdagen duren.

Andere e-mails
Als u bij Horren Concurrent bestelt, kunnen we u via e-mail op de hoogte houden van uw bestelling. We kunnen u ook e-mailen over zaken zoals terugroepacties of andere bestel- of accountgerelateerde zaken. U kunt zich niet afmelden voor dit soort e-mails.

Als u niet kunt inloggen via de inlogpagina. Dan zijn er verschillende dingen die je kunt doen:

  • Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je vindt deze knop op de inlogpagina onder het wachtwoordveld.
  • Probeer in te loggen met Google of Facebook. Misschien heb je een account geregistreerd met je Google- of Facebook-account. Op deze manier heb je ook geen wachtwoord nodig.
  • Werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan proberen we je te helpen.

Je account bevat je bestelgeschiedenis, bestelstatus en persoonlijke instellingen. Wil je inloggen of een account aanmaken? Dan kun je dat hier doen.

Je kunt ook zonder account bestellen! Houd er wel rekening mee dat je zonder account bepaalde dingen rondom je bestelgeschiedenis niet zo gemakkelijk kunt bekijken.

Bedrijfsgegevens & info

Die kun je hier allemaal vinden.

Bedrijfsnaam: Horren Concurrent
Adres: Zomerdijk 4, 7942 JT Meppel

  • Let op! Dit is geen bezoekadres, showroom of winkel.

Retouradres: Zomerdijk 4, 7942 JT Meppel
E-mail: info@horrenconcurrent.nl
KvK nummer: 81717768
BTW-nummer: NL002163422B85

We horen graag je feedback! Je kunt direct via vertrouwde platforms zoals Google Reviews een beoordeling achterlaten. Jouw input helpt ons te verbeteren en zorgt ervoor dat we de best mogelijke ervaring voor onze klanten blijven leveren. Bedankt voor het delen van je mening!

Horren Concurrent is een gepassioneerd team dat zich inzet voor kwaliteit en gebruiksgemak. Door mijn jarenlange ervaring als monteur in de zonweringbranche begrijpen wij de behoeften van onze klanten en streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die het dagelijks leven eenvoudiger en comfortabeler maken. Onze producten worden met zorg vervaardigd, waarbij alleen de beste materialen worden gebruikt. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, “wij zijn pas tevreden als u dat bent” ons motto en wij zijn trots op onze uitstekende service en ondersteuning.

Openingstijden klantenservice
Onze service- en productexperts beantwoorden je vragen van maandag tot en met vrijdag tussen 7.00 en 17.00 uur. En zaterdag van 7.00 tot 12.00.

Geen bezoekadres
Horren Concurrent is een webshop zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Daarom kun je ons op elk moment van de dag je vragen sturen via ons contactformulier. Zo krijg je het beste en snelste antwoord.

24/7 bestellen, vragen stellen of je bestelling volgen
Dat is het mooie van een webshop. Stel je vraag via het contactformulier en volg je bestelling via de pagina ‘Bestellingen’ in je account.

Cookies bij Horren Concurrent zorgen ervoor dat onze webshop er goed uitziet op het apparaat dat je gebruikt. En dat producten worden opgeslagen in je winkelwagentje, wat erg handig is voor jou. Maar het helpt ons ook om bezoekersstatistieken te verzamelen zodat we onze service en website kunnen verbeteren.

Heb je een vraag over een gekocht product of je bestelling?
Je kunt je vraag het beste stellen via het contactformulier.

Heb je een vraag over een product op de website?
Stel je vraag via het contactformulier. Je vraag komt direct bij onze productexpert terecht.

Andere vraag?
Gebruik het contactformulier.

In onze Algemene Voorwaarden staan de belangrijkste details met betrekking tot je rechten en plichten als klant. U kunt de volledige algemene voorwaarden hier vinden. We raden je aan om ze door te lezen voor een duidelijk beeld van ons beleid en onze procedures.

Horren Concurrent is aangesloten bij het WebwinkelKeur, dat houdt in dat de webshop juridisch top voor elkaar is en dat de consument veilig en betrouwbaar kan winkelen!

Via onze webshops verwerken wij privacygevoelige gegevens, oftewel persoonsgegevens. We vinden het daarom super belangrijk dat we hier op een zorgvuldige manier mee omgaan. Persoonlijke gegevens worden daarom altijd zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Onze gehele privacyverklaring kun je hier lezen.

Alle suggesties zijn waardevol voor ons. Spelfout gezien? Of slaat een productbeschrijving nergens op? Of ben je ontevreden over een product of over ons? Natuurlijk horen we dat graag van je. Stuur een e-mail met je verbetering naar info@horrenconcurrent.nl

Klacht? Het kan voorkomen…
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@horrenconcurrent.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geen bezoekadres
Horren Concurrent is een webshop zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Daarom kun je ons op elk moment van de dag je vragen sturen via ons contactformulier. Zo krijg je het beste en snelste antwoord.

24/7 bestellen, vragen stellen of je bestelling volgen
Dat is het mooie van een webshop. Stel je vraag via het contactformulier en volg je bestelling via de pagina ‘Bestellingen’ in je account.

Raamhorren

De gaassoorten zijn grijs, zwart, pollengaas en petscreen. Petscreen gaas is een extra sterke gaasoptie. Deze wordt met name toegepast wanneer er huisdieren in huis zijn die met scherpe nagels het standaard horgaas kapot kunnen krabben. Pollengaas houdt 99% van de pollen tegen en is zwart van kleur. Dat houdt ook in dat het soms wat meer licht tegenhoudt.

Als de maat van de hor hoger is dan 1500 mm dan wordt er altijd een tussenregel geplaatst. De tussenregel zorgt voor stevigheid, vooral bij grotere afmetingen of bepaalde gaassoorten zoals pollengaas. De tussenregel zorgt ervoor dat het product zijn vorm en spanning goed behoudt wat ten goede komt aan de levensduur van het product.

Het is belangrijk om de dagopening van het kozijn tot op de mm nauwkeurig op te meten, zie onze meethandleiding voor een uitleg.

Inzethorren zijn geschikt voor kunststof kozijnen en in sommige gevallen ook voor houten kozijnen.

Een inzethor is een op maat gemaakte hor die speciaal is gemaakt voor draai-kiepramen. Je kunt het plaatsen in het kozijn zonder boren of schroeven en voorkomt dat insecten naar binnen komen terwijl frisse lucht naar binnen kan stromen.

Hordeuren

De gaassoorten zijn grijs, zwart, pollengaas en petscreen. Petscreen gaas is een extra sterke gaasoptie. Deze wordt met name toegepast wanneer er huisdieren in huis zijn die met scherpe nagels het standaard horgaas kapot kunnen krabben. Pollengaas houdt 99% van de pollen tegen en is zwart van kleur. Dat houdt ook in dat het soms wat meer licht tegenhoudt.

Winkelwagen 0